Základní návod


  • Přihlaste se do aplikace viz údaje, které jste obdrželi v e-mailu.

 

? Jak založit PROJEKT

Klikněte na  PROJEKTY – PROJEKTY      A VYPLŇTE PŘÍSLUŠNÁ POLE (stačí vyplnit pouze první záložku "základní informace" pro správné fungování) – kolonky vedle mapky viz níže:

 "Povolená odchylka" cca 50 - 100 metrů, ale je to samozřejmě na Vás. Je to okruh, který budete akceptovat pro zadávání příchodů a odchodů( pokud si zadá odchod nebo příchod dál než bude povolená odchylka, systém Vás upozorní a zaznamená, jak daleko v km se zaměstnanec přihlásit) to znamená jak daleko se od stavby mohou přihlašovat či odhlašovat ze  a nakonec dáte "uložit a zavřít".

Dále je potřeba založit zaměstnance.

? Jak založit ZAMĚSTNANCE

ZAMĚSTNANCI – ZAMĚSTNANCI      (je potřeba vyplnit první dvě záložky)                   ,níže jsou vypsány "kolonky", které stačí vyplnit pro správné fungování:

  • Jméno
  • Příjmení
  • Hodinová mzda v Kč

!!! přihlašovací kód se Vám vyplní automaticky. V záložce osobní údaje vyplňte telefon nebo e-mail, lepší je telefon, jelikož po uložení zakládaného zaměstnance, Vám přijde PIN se kterým se budete přihlašovat do mobilní aplikace.


TELEFONNÍ ČÍSLO (v záložce "OSOBNÍ ÚDAJE")

 

 Tyto kroky se absolvují pouze při zakládání nového zaměstnance jen jednou, poté, už při přihlašování každý zaměstnanec bude zadávat pouze KÓD, KTERÝ MU BYL PŘIDĚLEN ADMINISTRACÍ A PIN, KTERÝ MU BYL VYGENEROVÁN. (přijde sms na telefon) – nicméně po vyplnění těchto políček, dáte uložit a zavřít a můžete si vyzkoušet přihlásit zaměstnance.

Teď je další krok, aby si zaměstnanci, které založíte v administraci stáhli aplikaci do telefonu. Iphone na apple store a Android na google play pod názvem „Vím o všem“. Po prvním otevření aplikace v telefonu je potřeba vyplnit "Klíč a název firmy." (PŘIŠLO VÁM DO EMAILU S PŘIHLAŠOVACÍMI ÚDAJI)

 

 

Po zadání těchto dvou údajů, se dostanete na stránku, kde aplikace po Vás bude chtít ID a heslo což je v sms, která Vám přišla do telefonu, po založení zaměstnance.

 

 

Po zadání ID a hesla, se dostanete do aplikace, kde je důležité potvrdit všechna vyskakovací okna, pro správné fungování. Rovnou si můžete vyzkoušet příchod.

Klikněte na "příchod", vyfoťte se a vyberte "projekt". To je celý krok, který musí zaměstnanec udělat, aby si zadal příchod na stavbu. Rychlé a jednoduché. Po zadání příchodu, se podívejte do Vaší administrace a na nástěnce uvidíte, že je zaměstnanec přihlášen.

Jakýkoliv krok zaměstnanec v aplikaci udělá (zažádá o dovolenou atd.) se Vám zobrazí na nástěnce a vy s tím dál můžete pracovat.

 

Online stavební deník:

?Jak založit stavební deník

Klikněte na stavební deník – stavební deník - 


Pro vyzkoušení stačí vyplnit Název – vyberte projekt, na který stavební deník přísluší a zbytek není pro vyzkoušení podstatný a dejte ULOŽIT A ZAVŘÍT
Nyní máte založený stavební deník a můžete si vytvořit denní záznam a to tak, že kliknete na

STAVEBNÍ DENÍK – DENNÍ ZÁZNAMY -        (Pokud by jste využíval i docházku, tak se Vám denní záznam bude vytvářet sám automaticky). Nicméně po kliknutí na tlačítko „přidat záznam“ uvidíte tabulku, kde v kolonce vyberete „stavební deník“ k jaké stavbě denní záznam náleží, tedy té, kterou jste si vytvořil v projektech. Poté dáte uložit a zavřít. Tím máte stavební deník vytvořený a můžete začít.

 

STAVEBNÍ DENÍKDENNÍ ZÁZNAMY A ROZKLIKNETE SI TEN, CO JSTE VYTVOŘIL A MŮŽETE ZAČÍT VYPLŇOVAT. LZE SPOUSTY VĚCÍ VE STAVEBNÍM DENÍKU VYPLŇOVAT AUTOMATICKY, NAPŘÍKLAD OSOBY NA STAVENIŠTI, POČASÍ ATD…

 

MAJETEK: konkurence Hilti on track (přebírání majetku pomocí čárového nebo číselného kódu přes aplikaci, evidence, výdaje, máte vždy přehled, kde se daný majetek nachází a kdo za něj zodpovídá (zamezení ztráty stroje či nářadí), Aplikace pravidelně připomíná revize, záruku, a další dokumenty… Zaměstnanci mohou sami hledat stroje, na které jsou stavbě a sami kontaktovat oprávněnou osobu.

 

?Jak založit majetek

MAJETEKMAJETEK -  - vyplňte údaje, které po Vás aplikace žádá, ne všechny jsou povinné, pokud budete jen zkoušet, stačí „Název“ a dejte uložit a zavřít.

Majetek si zaměstnanci přebírají, vracejí (skenováním), píší požadavky atd přímo v aplikaci. V aplikaci pak i uvidí, kde se majetek nachází, kdo za něj zodpovídá a budou moci zavolat přímo dané osobě.

 

K dispozici jsou i další moduly jako jsou například:

Správa zakázek: kompletní přehled nákladů k danému dni nebo za dané období

SKLAD: příjemky, výdejky, evidence, upozornění na nízký sklad materiálu. Zaměstnanci si můžou sami přes aplikaci a čárové kódy přebírat materiál

DOKUMENTY: Zaměstnancům do aplikace zasíláme veškeré dokumenty jako výplatní pásky, BOZP, školení, novinky, atd…

POŽADAVKY: Zaměstnanci si objednávají materiál, služby, harmonogram prací….

 

Aplikace je vytvořená na základě 14 leté praxe ve stavebnictví a víme, že bude fungovat i u Vás…

 

601 128 553

info@vimovsem.cz